متولد 1337

دانشجوی رشته جغرافیا

شهادت 1359 سوسنگرد


وصیت نامه

بسم الله الرحمن الرحیم

حسین یک درس بزرگتر از شهادتش به ما داده است و آن، نیمه تمام گذاشتن حج و به سوی شهادت رفتن است تا به همه حج گذاران تاریخ، نماز گزاران تاریخ، مومنان به سنت ابراهیم بیاموزد که اگر امام حق نباشد، اگر رهبری نباشد، اگر هدف نباشد، اگر حسین نباشد و اگر یزید باشد، چرخیدن به گرد خانه خدا با خانه بت مساوی است. ما نیز کاری واجب تر از حج نداریم، پس باید برویم، باید بشتابیم. انسان اگر در جایی بماند می پوسد، می گندد و فاسد می شود. باید رفت فقط: ...

برادرم، خواهرم، اگر من رفتم تفنگ مرا در آغوشت بفشار و همانند پاره جگرت آن را دوست بدار و عاشقانه آن را بسوی قلب سپاه شیطان بزرگ نشانه بگیر.

هر آن چه دارم از آن دوستانم (مستضعفین)

 برادر همه پاسداران اسلام، بیژن رجایی

 20/7/1359