دانشجوی شهید حسن فرزین

متولد 1338 اصفهان
دانشجوی رشته علوم اقتصادی
شهادت 1361 شوش، عملیات فتح المبین
آرامگاه گلستان شهدای اصفهان
دستورات اخلاقی شهید برای خودش
1ـ به هیچ وجهی دروغ نگویم.
2ـ غیبت نکنم.
3ـ خبری را تا درباره آن مطمئن نشده ام و علم پیدا نکرده ام شایع نکنم.
4ـ در کارها با اهل آن مشورت نمایم.
5ـ نمازها را به موقع بخوانم.
وصیت نامه
از برادران و دوستان خواهشمند است برای اینجانب حسن فرزین این کارها را انجام دهند.
1ـ نماز قضا خواندن .
2ـ نماز قضای مسافر و آیات خواندن .
3ـ روزه قضا گرفتن.
4ـ حلالیت طلبیدن از خویشان، دوستان و نزدیکان .
5ـ دادن رد مظالم .
با تشکر فراوان اجرکم من الله
بسم الله الرحمن الرحیم
والعصر، ان الانسان لفی خسر، الا الذین امنوا و عملوا صالحات و تواصوا بالحق و تواصوا باصبر.
از پدر و مادر عزیزم کمال تشکر و امتنان را دارم که در این 22 سالی که از عمر من گذشت برای من زحمات و مشقات زیادی کشیدند،مادر عزیزم که در کودکی من چه شب هایی که اصلا خواب به چشم نداشت. و پدر عزیزم که در سردی زمستان و گرمی تابستان برای یافتن معاش برای ما استراحتی نداشت و رنج سرما و گرما را برای بهبودی زندگی ما به جان می خرید.
با کمال تشکر از برادران عزیزم و خواهران عزیزم که من همیشه و همه جا در زندگی خودم به یاد آنها بودم و محبت های آنها را همیشه با چشم دل می دیدم امیدوارم که از بدی های من در حق شما کردم بگذرید و مرا بواسطه نیکی های خود ببخشید و برای من از خدا طلب آمرزش و غفران و رحمت کنید، خواهشی که از شما دارم مقداری نماز قضا و روزه قضا تا آنجایی که استطاعت دارید برای من انجام بدهید و برای من از خدا طلب آمرزش کنید. امیدوارم که خداوند تبارک و تعالی معاصی و نافرمانی های مرا از دریای بیکران رحمتش ببخشد.
از قول من از همه ی دوستانم که شما می شناسید و از خاله ها، شوهرخاله ها، زن دایی ها،عمه ها، و شوهر عمه ها و فرزندان آنها و همه ی افراد فامیل حلالیت بطلبید، شاید روزی به جهل، از روی خطا بدی در حق آنها نموده باشم که امیدوارم آنها نیز مرا بخشیده و خداوند تبارک و تعالی اگر در این مورد نیز خطایی انجام داده ام مرا ببخشد.
امیدوارم در طی نمودن راه اسلام و گام برداشتن در جهت مسیر انبیاء و امامان تشیع موفق باشید انشاءالله.
« و السلام علیکم و رحمه الله و بركاته »
عکس های شهید فرزین
سمت راست، نشسته
از سمت چپ نفر سوم
ایستاده، از سمت چپ نفر دوم



زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست. (امام خامنه ای)